Hoe mijn blog via-via bij een vriendin kwam...


Vanmiddag werd ik gebeld door een vriendin uit Scheveningen.
Ze had gelezen dat ons woonproject zonder ons door zou gaan 
en ze wilde even zeggen dat ze dat zo jammer voor ons vond.

'Waar heb je dat gelezen dan?' vroeg ik,
'In de nieuwsbrief van de Omslag'.

  
Ik heb die nieuwsbrief nagekeken en warempel, 
in de lange rij berichtjes stond mijn naam.
En een verwijzing naar mijn blog: Over en uit  
(van het bericht hieronder heb ik een foto (screen shot) gemaakt
en dan werken de links niet meer.... dat ligt dus niet aan u..
maar neem van mij aan dat ze naar het Over en uit blog verwijzen.) 


Ik heb werkelijk geen idee hoe ze dit bericht daar gevonden hebben.
Die verwijzing / melding kan en mag dus blijkbaar zonder mij dat te melden.
Ik heb het net even bekeken, maar dit berichtje is nu 602 keer bezocht.
Toch verrassend en typisch hoe dat dus kan lopen...
...en zonder die vriendin had ik het nooit geweten.


1 opmerking: