Naar de woonbeurs!



Dinsdag was ik met Tea, een van de andere Hema-meisjes, naar de woonbeurs in Amsterdam. 
We werden door het meisje dat daar heerlijke biologische ijsjes (Tea had een aardbeienijsje, ik had lemon - cheesecake) verkocht samen op de foto gezet.


Even daarvoor waren we Gerard van den Berg meubelontwerper van het merk Label bij zijn stand tegen gekomen. Ik wilde hem even groeten maar hij was druk in gesprek. Even later kwamen we hem en zijn zoon ergens anders weer tegen en kon ik de kans niet laten te gaan om te vragen of ik met hem op de foto mocht. En jawel. Zo fijn dat ik hem even kon zeggen hoe ik al jaren en jaren geniet van zijn ontwerpen.  


Vlak na binnenkomst in de eerste hal die we wilden bekijken werd ik op de rug getikt door Sophie, een vriendin die ik echt al in geen jaren had gezien, ze woont helemaal in Breda. En we kwamen elkaar hier zomaar tegen. We vlogen elkaar in de armen. Zo leuk! En ook zo toevallig. 
Ik ben in geen jaren naar de woonbeurs geweest. Bij de stand van Plint zagen we elkaar weer en toen dacht ik er aan om even aan Tea te vragen om een foto van ons te maken. We maken deze maand nog een afspraak om elkaar uitgebreid te zien en bij te praten.

Op de laatste foto zie je mij met Ricardo Verhoeven. Hij schijnt kampioen kickbokser te zijn. Daar heb ik helemaal niets mee, maar hij is een hele mooie grote sterke man, leuk om eens in het echt te zien en ik heb tenslotte twee dochters die hun moeder best wel eens met zo'n knapperd op de (weliswaar wat wazige) foto mogen zien staan... Het was een leuke dag. Wel heel vermoeiend. Morgen meer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten