Goeie tip!





Uit eigen ervaring:

zaterdag gingen we uit eten met een deel van onze woongroep,
als afsluiting van onze jaarlijkse 'woongroep-de-naobers-fietstocht'
(ik had niet mee gefietst, maar hielp met de catering op de pauzeplek).

Allemaal heel leuk, maar die nacht kwam van slapen niet veel,
het was druk in mijn hoofd met alle prikkels, indrukken en gesprekken.

Zondagmorgen voelde ik me gebroken van het wakker liggen.
Waar ik van opknapte was met een schaaltje yoghurt met bosbessen 
rustig zitten mijmeren op ons tuinbankje in een bleek zonnetje.
Daarna eindje wandelen / kuieren in mijn eentje langs de volkstuinen. 
En toen in onze keuken heel rustig - zen - ons eten klaarmaken, 
intussen wat opruimen, wat recht leggen en de boel wat ordenen.
geen enkele haast, zomaar genieten van de kalmte en de rust.

Vannacht heerlijk geslapen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten