Een mooi begin van een hele mooie dag!





Beste Jacquelien,
Wat een mooie website! Zo overzichtelijk en uitnodigend. Ik geniet elke dag van je mails (dank daarvoor) en vandaag vooral. Wat een herkenning! Zo fijn dat jouw werkkamer ook moet worden opgeruimd. En dat je na een fijne zomer weer hard aan de slag moet om alles wat je te veel (eten) of te weinig (werken, opruimen) hebt gedaan weer in evenwicht te krijgen. Voor mij geldt hetzelfde. 
Veel succes voor ons beiden!
Hartelijke groeten, Lieke


Beste Lieke,
Wat leuk om mijn dag te beginnen met zo'n fijne mail. Bedankt voor de complimenten. Het is best leuk om af en toe iets terug te horen. Ik stuur mijn blog berichten tenslotte zomaar de lucht in en weet helemaal niet wie het allemaal 'oppikken'. 
En, je bent de eerste die via een contactformulier op mijn nieuwe site mij een boodschap stuurt. Goed om te weten dat dat dus allemaal echt werkt.
Ik wens ook jou veel succes met alle zaken na de vakantie weer in evenwicht krijgen!
Een hele fijne dag gewenst! Jacquelien



Geen opmerkingen:

Een reactie posten