Thuisstudie 'Opgeruimd wonen!'


Dit weekend was er een nieuwe aanmelding voor deelname 
aan de door mij geschreven thuisstudie: 'Opgeruimd wonen!'  


Dat is op zich niet zo uitzonderlijk, want dat loopt gestaag door, 
maar wel bijzonder was dat deze deelneemster deze online-cursus-op-afstand 
(waarbij je je gewoon in je eigen huis meedoet) had gedetecteerd via dit blog. 

Ze heeft een zolderverdieping op haar huis laten zetten 
en zocht naar oplossingen voor het opbergen van spullen onder een schuin dak. 
Ze kwam toen via google terecht op dit (mijn meest bezochte) blogbericht

Ze begon toen verder te lezen over wat ik allemaal doe. 
Ze deed de rommelfactorsneltest en vond dat genoeg aanleiding 
om - na een telefoontje - mee te willen doen met deze thuisstudie.

Het was fijn dat ik kon haar ook nog verrassen 
met een korting vanwege mijn rondbrief zomer voordeelactie

Ik ben blijkbaar ook te vinden voor mensen die mij niet kennen, niet alleen via via.
Dat dat ook zo zou kunnen lopen had ik - toen ik deze thuisstudie schreef - nooit kunnen denken.

Kijk, dat vind ik nou leuk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten