Dansen maar!


Muziek en dansen maken dat ik me 'levendig' en 'blij & vrij' voel. 
Het gaat me dan niet om mooi of sierlijk dansen, meer gewoon om lekker bewegen op muziek.
Voorlopig kan ik wel een beetje lopen, maar huppelen of dansen zit er nog echt even niet in.
En dan zijn foto's van vrijuit dansende voor mij mensen nog aantrekkelijker dan anders.

Wie nu ergens een leeg wandje in huis heeft waar wel wat vrolijks mag 'gebeuren',
zou ik aanraden om foto's van dansende mensen te printen, in te lijsten en op te hangen.
En dan eens zien of het aanstekelijk werkt...
Veel plezier! 





  






1 opmerking:

  1. Even volhouden!! Dan lukt het vast weer.
    Ik houd ook van dansen: zumba, salsa! Gaat ook al een tijdje niet, zwaar door de rug gegaan! Ik mis het!!Net als jij.

    BeantwoordenVerwijderen