Afscheidstaarten...

 
 
 
 
 Mijn broertje Gert-Jan nam na bijna 25 jaar 'in de verzekeringen'
afscheid en gaat vanaf vandaag allemaal leuke nieuwe dingen doen.
 
Hij is van huis uit etaleur, decorateur,
werd later een uitstekende grafisch vormgever
(hij maakte mijn Binnenkant logo / visitekaartje).
Hij zoekt een nieuwe baan maar onderzoekt daarnaast of
het haalbaar is om zijn eigen praktijk op te zetten.
Of dat hij misschien beter een bed & breakfast kan beginnen
in het kleine huisje dat in de tuin staat te niksen,
of zijn eigen theeschenkerij - met zelfgemaakte taarten - 
in hun enorme tuin onder de beukenboom...

Voor zijn afscheid maakte hij deze drie taarten,
een chocolade pinda taart, een cheesecake
en het klapstuk een 'proud' fruitcake 
met daarin verstopt een regenboog aan kleuren,
die symboliseert dat iedereen trots mag zijn op zichzelf. 
 
Ik ben in ieder geval heel trots op mijn kleine broertje.
Ik wens hem heel veel succes met zijn nieuwe plannen!
 
PS 
Wij zijn broer & zus,
Koopman & Koopman,
en onze eigen toko's heten 
Buitenkant en Binnenkant
Hoe leuk is dat?
 
Hieronder mijn trotse zwager op Facebook:
 
 
 
En wie er nog een mooi visitekaartje of huisstijl wil,
of een bijzondere uitnodiging wil laten maken, of een super lekkere taart, 
is van harte welkom bij deze creatieve duizendpoot.
Doe even een mailtje naar mij en ik breng jullie in contact...
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten