Letterbakken en opruimen....


Mijn moeder gaat binnenkort verhuizen naar een zorg appartementje.
Dat betekent dat we - samen met haar - de inboedel van een complete woning terug moeten brengen tot wat past in een woonkamer met een aanrechtje en een slaapkamer.
 
We zijn al weken aan het sorteren en hebben discussies over wat er mee kan en wat niet,
waarbij mijn moeder soms moet slikken en soms gewoon op haar strepen blijft staan...
 
Waar niet aan te tornen valt is de letterbak die ze al jaren en jaren heeft.
Die moet mee, en dat kan ook want hij is nu eenmaal - gelukkig - niet zo groot.
Mijn vader en opa werkten vroeger in een drukkerij en in haar letterbak
staan de letters die samen de namen van haar drie kinderen vormen.
 
Ik kwam op pinterest deze mooie letterbak tegen, en daarna allerlei plaatjes
van verschillende 'letterbak-achtige' manieren om verzamelingen te showen,
en op een gegeven moment vond ik bijna alles een 'soort letterbak'!
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
Sorry als ik doordraaf,
maar zelfs dit noem ik tegenwoordig 
een soort van letterbak....
 
Het zal wel weer slijten.
 
Volgende week is de verhuizing,
vandaag gaan mijn broer, zwager en ik
maar liefst vijf IKEA kasten in elkaar zetten;
het zal mij benieuwen! 
 

1 opmerking:

  1. Sterkte! Zorg ervoor dat je accu schroevendraaiers hebt, geen overbodige luxe heb ik gemerkt bij het in elkaar zetten van maar 1 Ikea kast laat staan meerdere kasten!

    BeantwoordenVerwijderen