Niet meer nodig

 
Met onze mobiele telefoons en i-pads
zijn een heleboel spullen overbodig geworden!
Zelfs cd's en dvd's zijn al weer op hun retour
nu we muziek en films niet meer 'in huis' hoeven te hebben.
Hieronder wat spullen waar we vroeger maar wat blij mee waren....
 
vaste telefoon thuis 
telefoonklapper                             munttelefoon 
  
platenspeler
 
 
platenspelerkast waar ook de platen in konden  
                                                  
platenkoffer
 
transistorradio
 
walkman en cassettebandjes
  
fototoestel, filmpjes, flitslampjes
 
   telmachine                                typemachine
 
reiswekkertje

 we spelen nu word feud
 
Zijn er - met mij - nog meer mensen die dit soort dingen gewoon nog wel eens missen?
 
 

1 opmerking:

  1. Wij hebben die spullen bijna allemaal nog en ze worden ook gebruikt! Omdat ik geen i-pad heb en ook niet wil en een telefoon heb waarmee ik alleen kan SMS-en en bellen. Het geeft me veel rust om op mijn gemak een CDtje op te zetten, een plaatje te draaien (ik heb zo'n jaren '50 musiekkastje gekocht bij de kringloop!). Zo hoef ik niet achter een schermpje als ik iets wil, die keuze is me veel te ruim en geeft veel onrust!

    BeantwoordenVerwijderen