Duwtje van de zaak!

 

duwtjeLaatst stond ik - bij de rand van het zwembad - kleumerig al mijn moed bij elkaar te verzamelen, toen de badmeester tegen me zei:

'Mevrouw, mag ik u een duwtje van de zaak aanbieden?'

Daar raakte ik toch - in één klap - helemaal van in de plus. En even later, vrolijk mijn baantjes zwemmend, kreeg ik een ideetje.

Zou Binnenkant een 'duwtje van de zaak' kunnen introduceren?

Nou, natuurlijk wel, daarom hebben wij het volgende bedacht:


            http://burobinnenkant.nl/sub/duwtje.html


Binnenkant wil u graag als 'duwtje van de zaak' één van de volgende mogelijkheden aanbieden:

- Een aanmoedigingsgesprek met koffie op een maandagochtend-inloop.
- Naar keuze: een luisterend oor of een peptalk per telefoon of skype.
- Tien direct toepasbare mail tips in antwoord op uw woon- of bespaarvraag.
- Het eerste half uur - gratis en voor niets - bij een opruimsessie.
- Het eerste half uur - gratis en voor niets - bij een interieuradvies geprek.
- Het eerste half uur - gratis en voor niets - bij een workshop.

Neemt u gerust contact op met Binnenkant
info@burobinnenkant.nl

U bent van harte welkom!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten